時:深夜

地:即將動工的西九文化區

人:明、邦、傑

(西九文化區動工前最後的裝置藝術展覽,大型展品的黑影在夜裡如妖魅般張牙舞爪。明、邦、傑穿著保安員制服。明雙手叉腰,抬頭,面向維港。傑借著街燈在看書。邦坐膠椅,雙腿擱欄杆,睡著。)

明:(忽然向著海大叫)呀──

邦:(被嚇醒,幾乎跌倒)做乜事呀?

明:(指著)你地話由呢度游過去中環要幾耐丫拿?

(傑瞄一瞄對岸,視線又回到書上)

邦:鬼知咩!

明:你以前教過人游水架喎。

邦:教o者,又唔係自己游,你估仲後生咩。

明:係,唔後生lu

(一靜。明轉向展品。)

明:嘩,呢D乜野黎架?

傑:(仍看著書)裝置藝術。

明:我知,我係話表達緊D乜野。

邦:話係乜野“開花結果”喎。

明:睇唔出喎。

傑:做埋呢個月咋,下個月就動工起西九喇。

明:起拿?嘩,由我地畢業話起,話起,起到宜家先起。

邦:超!宜家都唔關我地事喇!

傑:都唔係架,我地宜家咪看住D藝術品囉,猛車邊都叫做有D關係。

明:呢邊係咪起大劇院呀?

傑:唔係,呢邊起豪宅,果邊先係起劇院。

明:呢邊大D喎。

傑:呢邊個view靚D呀嘛,梗係起豪宅喇。

邦:果邊仲有好多地喎。

傑:果一邊就係連住高鐵既商場,果個角落就係 ”M” 乜鬼野博物館囉。

明:又話做到乜野中央公園既?

傑:o係中央種兩行樹咪公園囉。

明:咁都得?

邦:唉,講咁多做乜丫,講黎講去,家下都唔關我地事喇。

明:咁呀係──

(一靜。各回原位。明無無聊聊行到傑旁邊。)

明:睇乜呀?

(傑把封面轉向明)

明:「高行健劇作選」!

邦:嘩!駛唔駛呀?

明:你唔睇埋「演員自我修養」添。

傑:我無丫嘛。

邦:(取過來翻看)咁你又買高行健?

傑:唔係買架。

明:送架?

傑:係呀,以前訂報紙送架。

邦:送高行健?

傑:仲有其他揀既,書展果陣擺一堆o係度,任D訂戶自己揀囉,總之都係D倉底貨喇。

明:哦。

邦:我前兩日見你睇果本書無咁厚過喎?

傑:果本係「尊重表演藝術」。

邦:又係送架?

傑:唔係,買既。以前買埋買埋,影埋影埋又唔睇,家下好喇,大把時間,(環視四周)風涼水冷,咪攞返出黎打發時間囉。

邦:(遞回)拿,打發時間呀。

傑:(接過)你地下個禮拜係咪都要去會展當更呀?

明:係呀,點票中心丫嘛。

邦:好似要踩成日過喎。

傑:我要遲D先返到呀。

明:做乜呀?

傑:投票。

邦:我無投好耐喇,選舉果陣就嗌晒咪,之後就唔見左人。淨係識得掛Dbanner出黎成功爭取乜乜物物。

明:你果區有邊D人候選呀?

傑:都係果幾個喇,不過我仲要投功能組別。

明:邊個功能組別呀?保安界呀?

傑:雖然我個人o係保安界,但係個心仲o係文化界架。

邦:文化界?你係文化界選民?

傑:係呀。

明:好難先做到過喎。

傑:唔係呀,好易咋嘛。

明:有幾易呀?

傑:首先自己去註冊個團體,跟手去申請政府D場地做展覽,最緊要申請埋場地資助,咁就可以登記做選民架喇。

邦:乜野展覽呀?

傑:攝影展。

明:攝乜野?

傑:野食囉,我最中意影野食架喇。

明:野食相都得?

傑:得,乜唔得,無露點就得架喇,佢地唔理架,總之你貼到野出黎,就係文化界架喇。

邦:咁多年你都係咁無聊架。

明:唔係丫,有得投,好過無得投丫。

邦:有得投又點丫,投完咪又要著返件馬騮衣。

(一靜。各回原位。天空藍光漸現。)

明:唉,又一day,就快收工。喂,有無野食呀?

傑:無呀。

邦:(從膠袋取出香蕉)食唔食呀?

明:蕉?

邦:咁食唔食丫?

明:食。

傑:我都要。

(邦分蕉。人手一蕉。三人望望手上的蕉,再望望身上的制服,眼神交流,苦笑,如香檳舉杯般輕輕舉一舉,點點頭。轉身向著維港,剝蕉皮,一啖一啖慢慢吃起來。晨光第一線。)

(完)

arrow
arrow
    文章標籤
    西九龍文娛藝術區 故事
    全站熱搜

    Jacky W 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()