close
(轉貼)Zita Wong Siu Faye學民思潮(Scholarism)萬人聯署!反對德育及國民教育科聯盟

小分享

身邊很多朋友因為德育及國民教育科而同家中長輩有爭拗,我屋企都唔例外,
父母長輩會同年青人講:
咪攪事啦 !
唔好阻住政府做野
政府唔會錯得去邊
D細路小事化大 
咁細個學咩人玩政治等等

朋友們,如果你身邊有人唔清楚德育及國民教育科呢件事,希望你花時間俾資料佢瞭解呢件事係咩一回事,關心呢件事,最後佢支持又好反對又好,係佢個人既決定,都要尊重。我相信多一個人開始關心社會,關心身邊既事,監察政府,就會令香港甚至世界變得更好。

這是我和媽媽生活中有關德育及國民教育科的一段

我同媽媽之前都有講呢件事,我去完政總集會,上星期六晚...
媽:一個學科要攪到咁大件事咩? 
我:咁成件事你知得有幾清楚?
媽:電視講咁多我咪知咁多
我:咁好,我由頭至尾講你知,你自己再判斷

我用左5小時既時間由頭至尾去講佢知道咩係德育及國民教育科,呢科有咩問題,我認為要反對既理由,又有D人用咩理由去支持,學民思潮做左D咩去爭取,得到政府咩回應,事情既發展,俾學民思潮派既資料佢睇,俾網上相關既VIDEO佢睇,提供一切我有既資料俾媽媽睇,無論係支持定反對德育及國民教育科的。佢清楚明白左事情既始末,同佢一直都buy既梁振英同相關官員既回應。

媽媽:有咩必要一定要逼人咁趕開始教啫,唔正路喎,呀,嗰個黃之鋒真係好叻仔! 講野有紋有路! 呢班小朋友真係好叻! 唔係個個細路都只係打機上網,香港都仲有d希望。

到星期一朝早

媽媽:女呀,我諗來諗去,德育及國民教育科呢科真係唔可以行,我仔大女大都好,都唔可以俾個政府亂黎教小朋友架嘛,個門常"KAI" 點去架? 我師奶咁得閒去撐呢班咁乖既小朋友! 細路仔成長期唔食野好傷,要絕食既等我師奶去減下肥好過啦。

我:媽,你要食藥唔得去絕食,但你可以去睇下支持下。

媽:好呀,我去睇下梁振英係度做緊咩仲唔出黎做應該做既野。

個一刻我心入面既感動非筆墨所能形容
arrow
arrow
    文章標籤
    反國教
    全站熱搜

    Jacky W 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()