close
音樂完, 群眾拍手.
主持人: "仲有無人想分享呀?"
人群中跑出瘦削小伙子.
跨步上台, 主持人遞上 mic.
接過, 站穩, 環視四周, 眼神堅定自信, 群眾再鼓掌.
"多謝大家!"
一開聲, 清晰, 雄厚.
是慣上台的人.

"首先, 我要道歉."
全場靜下.
"道歉對象係曾經教過我做戲o既老師."
轉向台另一面.
"今朝, 我用左十五分鐘, 對住五星旗, 運用我學過o既technique, Magic if 呀, substitution 呀, 搞o黎搞去, 一滴眼淚都谷唔出!"
有人笑了.
"作為受過專業戲劇訓練o既演員, 真係好羞家, 唔知點樣面對江東父老......"
更多笑聲.
"我好驚, 好驚小學生同我一樣喊唔出, 咁點算呢? 會唔及格架喎!"
大笑.
"所以...... 唔好迫D細路喊! 你咁中意喊, 自己喊飽佢, 如果你扮喊都唔識, o黎搵我...... 我介紹D 羅 「A 」o既同學畀你識! 係咁!"
"好!!" 熱烈掌聲中, 跑回人群裡.
arrow
arrow
    文章標籤
    反國教
    全站熱搜

    Jacky W 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()