close

20190525 今日小奇遇.jpg

20190525 今日小奇遇

(游泳池外)
(我在做熱身,一個十一、二歲的妹妹走過來)
妹:叔叔,你係咪去游水?
我:係。
妹:你可唔可以帶我同朋友入去?我地冇大人一齊入唔到去。
我:吓?唔係咁好喎~
妹:你帶左我地入去,唔駛理我地㗎。
我:冇大人睇住好危險㗎!
妹:我地識游水㗎,我地爸爸媽媽都唔驚。
我:我驚呀,費事累左你地喇。
妹:我地帶晒嘢嚟喇,唔游水去邊喎。
我:乖喇,去圖書館喇(圖書館在旁邊)。
妹:(樹熊咬葉.jpg) 唔好喇… 
(妹妹再求多一陣,見我唔肯就走開)
(完)

[我欣賞這位小妹妹的勇氣,敢開口問人,
但始終太細個,唔識人情細故……
如果佢一開口講:哥哥~ 可唔可以…
我可能會考慮下嘅~哈哈哈~]

[圖:游完出來,唔見佢地,唔知有冇“成功”呢?]

arrow
arrow
    文章標籤
    游泳池
    全站熱搜

    Jacky W 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()